Gör ett försök till

Här kommer lite bilder från kräftskivan i lördags

                

Bildkommentarer:
1. Kräfta, riktigt stolt över att jag vågade hålla i den ;) Är inget större fan av skaldjur så när Daniel blev placerad brevid mig vid matbordet så blev han överlycklig. det är nämligen så att jag skalar räkor åt de som vill ha eftersom ja ändå inte äter dem, men vill ha ngt att göra =)
2. Hela ungdomsgänget (+fotograf, Jenny)
3. Nubben är ett måste ;)
4. Nu börjar det bli mörkt, mysigt i vårt nyinköpta partytält som jag så redigt hämtade i Skara :D
5. Haha! Mamsen försöker sig på TWISTER... Smidigt :P
6. Nu var det systrarna karlssons tur
7. Vi ser ut som att vi surfar ;)
8. Vi blev allt fler och fler på den där mattan ;) hihi men det är alltid lika kul!

Så det var en liten resumé av lördagskvällen, mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0