Hallå där =)

Sitter här å lyssnar på musik
försöker få tiden att gå.
ska snart iväg och träna fotboll med de glada töserna
får ju inte glömma Jugge å Crille :P (tränare + lagledare)

Dagen i skolan var riktigt jobbig på morgonen/förmiddagen,men oj så roligt det var på eftermiddagen. satt på en föreläsning om barns språkutveckling och föreläsaren var så otroligt bra, 2 timmar gick så fort. men vad vi skrattade :) hehe! Ser fram emot hennes föreläsning på fredag, visst låter det sjukt ;) hihi men nu känns det bra med skolan igen när man vet att man kommer ha en så bra lärare i en kurs senare i höst.
annars måste jag kämpa vidare med mina böcker tills på tisdag :s har inte varit så duktig.. men har lite svårt att koncentrera mig, tänker bara på annat (..imorgon).
 
Titta gärna förbi ikväll igen ifall det kommer ett inlägg till ;) haha!
man vet ju aldrig har ju blivit många sena kvällsinlägg
+ att jag är schemafri imorgon så kan sova ut :D

Tänker på dig och alla minnen vi har <3


Kommentarer
Postat av: sofia

du är inte ensam om att sova ut imorgon.!

attans vad trött jag är o har varit idag, inte bra att gå upp vid fem på morgonen o sitta på en långtråkig föreläsning på morgonkvisten. men imorgon blir det fika :) det ser jag fram emot. är någon tid bestämd? kram

2008-09-03 @ 18:18:07
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: sofia

ovanligt, ja det är väl bara förnamnet. helt katastrofalt knepigt känns det!:) fika imorgon, woho!

2008-09-03 @ 20:32:24
URL: http://tusenminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0