Hello sunshine

Har varit en ganska så hyfsad dag i skolan idag. Började med föreläsning mellan 9.15 - 12.00 (10 min rast) Föreläsningen handlade om trotsåldern (2år) och barnens anala och orala faser, låter intressant va? ;) hehe! På eftermiddagen hade vi seminarie om en arbetsuppgift vi ska göra och om frågor kring barns sexualitet.

Hade ju planerat att spendera kvällen med sofia och kanske ta en sväng-om på stadts dansgolv.. men det blev tyvärr ändrade planer p.g.a fotbollsmatch. Trisst! Men nu är jag bara ännu mer laddad inför oktoberfesten när den kör igång ;P
kanske bra att spara på pengarna, gick ju åt endel i onsdags på ullared och IKEA... tänkte förövrigt lägga upp lite bilder på vad jag köpte senare..kanske, om jag orkar ;)

Annars kommer väl kvällen spenderas här framför datorn efter matchen så det kommer nog fler inlägg :P
Har ju en romantisk komedi kvar att se också, den ser jag fram emot!
Ha en trevlig kväll allihop och alla ni som blivit sjuka i höstrusket, krya på er!


   
kommer ni ihåg denna gosingen? det gör jag, vill ha!!!



You are always on my mind ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0