Hjärnsläpp!

Blir galen, försöker hitta en låt som vi hade på uppvärmningen till matchen idag.. men kommer inte på vad den rackarns låten heter, TYPISKT!

Matchen gick ju riktigt bra idag töser =) vinst med 4-2 låter fint i mina öron iaf :D
Nu är det bara en match kvar på säsongen, både tråkigt och skönt. Då börjar träningen på Friskis & Svettis ist, men kommer så klart sakna fotbollsträningarna, men matcherna kan kvitta ;P hihi! Ser även fram emot årsfesten i år.
Men innan dess väntas lagfest i skara hos Mia till oktoberfesten den 27 septemer, lääängtar!
Men blir även fest nu på fredag för min del, var länge sen nu.. Jag behöver dansa av mig lite :P å på torsdagens danspass övar vi upp oss inför fredagens festligheter, ska försöka att inte ha för höga förväntningar på den kvällen, men det är svårt att låta bli att hoppas att det blir en lyckad kväll ;P




I vått å torrt lirar vi tjejer i vinninga, tjejerna med det gröna <3
Det är tur att jag har er töser!



 


Kommentarer
Postat av: lise

kika gärna förbi i min shop med egendesignade kläder!



trevlig dag :)

2008-09-17 @ 15:21:08
URL: http://liseesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0