Honey, i´m home ;)

Ännu en dag i skolan avslutad. Idag var det en tre timmars föreläsning med 10 min paus, snacka om att det kryper i benen på mig efter en sån föreläsning. Men under föreläsningen var mina tankar på många andra ställen ;) Jag kom på mig själv efter föreläsningen med att ha skrivit 4 A4 sidor i kollegieblocket utan att ha förstått vad jag skrivit för att jag satt och dagdrömde, hehe men konflikthantering är väl inget som man bör kunna, eller? =) hehe! Men sak lärde jag mig iaf å det är Giraffspråket, det kan man använda om man vill ha någonting.. mer än så avslöjar jag inte ;)

Förberedelserna inför kvällen har redan börjat. Jag var en sväng i affären och tog ut kontanter och handlade lite slödryck till drinkarna å en citron..undra vad Mia ska ha den till?! ;) Sedan väntar ett bad och den roliga tiden framför spegeln med att fixa smink och hår, wohoo! Bättra på självförtroendet lite,kan ju behövas :)

Så här partysugen är jag:

22 aug - 2008
Inte den snyggaste bilden men oj vad taggad jag var ;)


På vägen till affären träffade jag Anna Sunshine Lans =) Kul att hon också hade partyhumöret uppe. Ska bli kul att träffa lite fotbllstjejer ute också. Nädå, jag har inga höga förväntningar på kvällen ;) hihi

Nepp, nu är det dags för mig att försöka komma ner på Jorden igen efter allt dagdrömmande i skolan =)

Kommentarer
Postat av: Anna

hade ni trevligt igår inne på stadt? :)

2008-09-20 @ 11:35:34
Postat av: Maria

hallå där anna =) Ajjemän det var skoj, men hade roligare på förfesten å vägen dit :P hehe! Hade du kul?

2008-09-20 @ 12:23:10
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0