Jisses, redan vaken? :

Hehe, japp det är jag allt =) Sitter nu å väntar på att klockan ska bli 8.15 så att vi ska åka mot Skövde.. Håller tummarna för att det inte blir punka idag för det är nämligen jag som kör ;P hihi

Hade gärna legat å dratt mig lite grann men bestämde mig att gå upp i tid för att duscha håret, men när ja väl kom upp kom ja på att jag ändå har träning ikväll så packade min lunchlåda å lite frukost å satte mig här ist.

Passade även på att kolla på First Class om våra föreläsningar under dagen. ser fram emot en speciell om barn och lek.. ska bli intressant, föreläsaren var så sjukt bra förra gången.

Hepp, nu ska ja dra, morn morn!
Trevlig dag i skolan/ på jobbet! Pusssssss

dsc03090 dagdrömmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0