John Blund

Har ni någonsin haft en såndär natt då ni bara inte kan somna? Då ni bara ligger och vrider och vänder och hur ni än gör så går det bara inte att koppla bort tankarna och Jag har en sån natt nu =( Har lyssnat igneom hela min mp3 snart men ändå får jag inget besök av "Johan Blund". Å då lovar jag att jag ändå har många ballader på min mp3 :P



Det känns som att jag står och stampar på samma ställe nu som jag gjore för ett år sedan.
Det sägs att "Livet levs framåt, men förstås bakåt"
Men just nu förstår jag verkligen ingenting,
kommer jag någonsin få veta?

Men en sak vet jag,
och det är starka mina känslor är för dig, Fredrik
Du betyder mycket för mig ♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte lätt när man inte kan sova, men snart kommer jag på besök igen och då kan jag hålla om dig och läsa/sjunga godnattsaga/sång tills du somnar.. ;) hihi

2008-09-14 @ 14:59:47
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej vad tråkigt att höra! Med mig är det faktiskt rättså bra.. nyss blivit av med en förkylning så är glad för det:) kan vi inte ses någon dag? fika eller något. Ta hand om dig puss!

2008-09-14 @ 18:04:39
URL: http://elinsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0