Kinapuffar och Romantisk komedi

Finns det något bättre? =) hehe ja det är klart det gör, men det är inte långt från perfekt.
Dagen började med en rejäl sovmorgon, tror jag väcktes runt halv 12 av telefonen, för ovanlighetens skull ;) haha! då gick ja upp å var lite social med syrran, hennes kompis å Josef. Sen var det filmtajm! (ja jag vet jag borde plugga en dag som denna, men kunde inte hålla mig. Köpte filmen igår påUllared).

Filmen var nog bland de tokigaste jag sett, rolig sorlig och oj vilket temperament kvinnan i filmen hade.
Kortfattat om filmens handling:
Kvinnan blev övergiven (mannen övergav henne för sin sekreterare som kom från sverige). De hade 4 döttrar, en blev kär i en kille som var gay och så hög att han en gång hoppade bungy-jump från ett träd i hennes trädgård och som slutade att han åkte genom en ruta och hamade på golvet i deras vardagsrum, en annan dotter blev gravid och gifte sig, en tredje dotter blev illa sjuk och var nära på att dö, den fjärde dottern dejtade (å lite till) en man som var lika gammal som mamman själv.. jisses, jag förstår hennes ilska =) haha! Visst låter det sjukt?! Men aa den var allt lite romantisk på sina ställen å såklart rolig. Filmen heter för övrig "the upside of anger" med Kevin Costner. Slutet var visserligen sorligt.. Det roligaste i filmen var repliken: "And what are you, a victim of the Stockholm-syndrom?" Ni förstår om ni ser filmen ;)

Efter filmen ringde telefonen och jag blev glad när jag hörde att det var Sofia =), även Sofie har ringt å piggat upp mitt humör idag, tack! Jo, jag och Sofia ska iväg å skak loss på dansgolvet även denna kväll =) jag måste ut å dansa!! tyvärr ingen utgång på fredag heller, match på lördag, TYPISKT! Men jag får väl vänta en vecka till, sen jäklar ;P

Nu måste jag hinna med lite plugg innan träningen också..

hörs ikväll igen, hejehej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0