Laddad till 100%

Kom hem från danspasset för ett tag sedan. Jag kom fram itll att jag tränat ganska duktigt denna veckan söndag-torsdag å imorgon väntas det mycket dans, lördag vilodag för att orka med söndagen och säsongens sista match, WOHOOO!

Vid halv 4-tiden hämtade jag sofie och björn vid vägen, efter det kom sofia och vi åkte in till systemet (inför imorgon) och efter det mötte vi anna-maria utanför Mollys där vi skulle ta en fika, riktigt mumsigt =) Träffade även Cassandra (gick åk 7-9 med henne) å jag har inte träffat henne på eveigheter vilket inte är så konstigt eftersom hon spenderat 8 månader på Nya Zeeland, spännande historia!

Imorgon kommer jag gå och ladda inför kvällens fest, var länge sen sist å jag känner att jag behöver glömma alla bekymmer och bara släppa loss.. bekymmren kan jag ju grubbla på någon annan dag ;P imorgon är det: Shake that assss som gäller =) hihi! Skolan slutar klockan 12 imorgon så har gott om tid att göra mig iordning, ska bara invänta Sofia och de andra töserna också :D Vi ses på stadts dansgolv, eller i baren!!! =)

Nu är det snart nattinatti för min del. Ska få i mig lite mat efter träningen och sedan väntar sängen. Sov så gott, jag skriver säkert något inlägg imorgon medan jag väntar på de andra töserna ;) Nattinatti


Kommentarer
Postat av: sofia

om du får vänta, ja såklart va fan jag är ju hemma kl 18. stress! :D bra dag idag gumman, sweet sunshine! ;)

2008-09-18 @ 23:19:43
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: elina

nemen, jag fattade aldrig att du skulle ut idag också, Gud va kul , see yah at the dancefloor sis ;) <3

2008-09-19 @ 15:41:43
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0