man hinner med mycket på en fredag ;)

Fotbollsmatchen slutade med förlust, tror det blev 4-0 någonting sånt... inte så viktigt. Det var iaf roligt att spela med F14 tjejerna, de är ju grymma! Damlagets framtid ser ljus ut :D Efter matchen när vi tackade domaren sa han "Bra Karlsson", jag log som en liten treåring på julafton, det var nämligen Gathiods talangscout ;) 

Efter fotbollen var det dags för en stund med mamsen å papsen framför tv:en, det blev Dobbidoo eller var det nu heter, roligt! =) Sedan ringde telefonen å det var lilla Elina som ville hem från stan, det är klart man ställer upp syrran! Vi hann även med att prata lite på vägen om både det ena å det andra.. å du, det vi lovade.. det löftet har jag tyvärr redan brutit, sorry, kunde inte hjälpa det.. men jag tror allt att du också gjort det ;) hehe!


HAPPY! 22 aug -08


Hepp, nu är det dags att krypa ner i myströjan å sätta mig framför tv:en igen. Nu väntas det smoothie, eller hur det nu stavas, hihi! Ha det bra allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0