Mysiga höstkvällar..

Nää, det blir det nog inga iår, känns lite deppigt. Men som tur är har jag mina vänner som är helt UNDERBARA!! Imorgon väntas det fika med några utav dem, ska bli kul att träffa allihopas samtidigt.

Nu är jag som ni redan märkt hemkommen efter fotbollsträningen, det var skitkul! Idag fick vi förstärkning av F14 så vi var riktigt många och jag fick agera extra tränare å förklara några övningar för de nya töserna. Under passet kom det en riktig skur med regn och hagel så det var skönt att värma sig i duschen.

Nu har jag myst ner mig i min favorittröja och mjukisar..och, ja till alla som känner mig, det är den tröjan ni tänker på ;) Igår var jag sjukt sugen på Guacomole eller hur det nu stavas, men syrran hade tagit den sista avokadon, skit också å i affären fanns det bara omogna å ja Fredrik ,det vet vi ju hur det går att göra Guacomole på dem ;P haha! Men jag lärde mig att lägga dem brevid äpple så mognar de snabbare, tänk på det :D hehe! Så ikväll ska ja även njuta av lite mumsig Guacomole.. eheh nu har jag skrivit det massa gånger å ja tror inte ja har stavat rätt en enda gång ;) men ni vet vad jag menar =) hehe!



saknar att dela sådana här gråa och trista kvällar med Dig, ♥
mysa ner sig med en filt i soffan framför en bra film, då är livet toppen!
Du gör allting så mycket lättare.


Spanien Aug - 08

Vad hände? allting gick så snabbt...
Saknar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0