Ny design, nya tag?

Kvällen har spenderats i sällskap med Fia som kom hit när jag behövde henne.
Tyvärr blev det inte så mkt städande, men vi fick mycket annat gjort tycker jag allt =)
Vill tacka för den nya designen, supersöt!
Blommor kanske inte brukar vara min grej, men de är roliga att få ;) haha!
Sedan så är det ju faktiskt jag som tagit kortet själv hemma i trädgården :P

Nu är det nog allt dags att krypa ner under täcket,
ska ju ha fotografering med fotbollslaget imorgon.
Vill ju inte förstöra hela fotot med stora ringar under ögonen,
fast det är klart, risken är ju ganska liten.
Alla blickar kommer dras åt min j*vla finne på hakan ist ;P
Blir fint om det kommer upp på hemsidan, aja inget kan ju bli värre än det som är nu iaf =)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0