One tree hill och Power-walk

Facebook, jag är redan som besatt ;) hihi! Precis efter att jag skapat en profil började jag skriva med Elen som jag bodde hos när jag var i Frenkrike. Vi har inte pratat på mer än ett år och det var så himla kul att höra hur det var med henne. Vi har redan börjat planera för att hon ska komma och hälsa på. Jag vill ju att hon ska få träffa min familj också.

Nu kommer minnena tillbaka från Paris och Le Mans.
Jag är så tacksam för att jag fick chansen att få vara utbytesstudent.
Längtar tillbaka till Paris, det var en härlig tid.
Jag ska försöka skanna in lite bilder från den resan och lägga upp så ni får se hur vi hade det i Frankrike 2003.
Hoppas på att få fler bilder om jag och Amanda åker och hälsar på Anais och Elen, vore skitkul!!

Ikväll har jag kollat på One tre hill.. avgudar den serien! Jobbigt att det är en vecka till nästa avsnitt :(
Efter tv-tittandet och kvällsmat så var det dags att vara lite nyttig. Behövde lite frisk luft.
Mamma greppade tag i stavarna och Mia satte på vikterna så tog vi oss en power-walk i spåret.

Imorgon är det min första dag på min VFU-plats (Verksamhets Förlagda Utbildning).
Jag ska vara på Stenhammars förskola, ska bli super kul =)
Hoppas bara att mitt immunförsvar är tillräckligt bra för barnen lär ju vara snuviga vid denna årstiden :S
Men de är söta ändå, så ska nog bli kul! Börjar bli lite nervös om jag ska vara ärlig.

Jag vill vara din komet
(Ni som såg kvällens avsnitt av One tre hill förstår vad jag menar.)


Kommentarer
Postat av: elina

så du har skaffat facebook nu, jag funderar på att också göra det ;)!

Har du fått några bilder från skara tjejerna? Har inte deras msn, :)

2008-09-29 @ 11:00:24
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Maria, du kan väl säga till nästa gång du ska ut på en liten prommis :)

2008-09-29 @ 21:49:19
Postat av: Anna

Maria, du kan väl säga till nästa gång du ska ut på en liten prommis :)

2008-09-29 @ 21:49:29
Postat av: Maria

Ja det ska jag göra Anna så får du göra mig sällskap =) jag skulle egentligen sprungit men kände att vädret var perfekt för en långpromenad =) Det var bara att hämta mp3 och ta på sig joggingskorna :D

2008-09-29 @ 21:54:59
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0