Se upp, här kommer vi!

Ikväll är vinninga aif´s damlag taggade! Det är fest som gäller, oktoberfesten i skara för att vara exakt. Träffade tjejerna förut vid fotograferingen och stämningen var på topp vill jag lova =) Vi belv sugna när vi fick på oss matchdräkterna så vi stannade kvar en stund och latjade lite fotbollstennis innan herrarna började sin uppvärmning inför deras match.

Efter fotbollen så åkte jag med mamsen hennes bror och världens sötaste och busigaste lilla kusin, Stina =) Hade riktigt kul och hon sa helatiden: titta Mia, titta! eller ska jag Mia, ska jag? med en liten lömsk blick ifall hon skulle trycka på knappen eller inte :P hihi underbart söt!

Hann även med att spela lite spel med mormor och stina när vi var tillbaka från stan, det blev memory.. haha bra för minnet både för mig å mormor ;) och klappade sköldpaddan Drulle adjö för imorgon flyttar han till Göteborg till minkusin och hans tjej.

 Nu ska jag snart hoppa ner i ett varmt bad och sedan börjar förberedelserna inför kvällen. Shiiit åja, vad ska jag ha på mig? Äh, det får bli den svart spetsklänningen igen ;P Vi ses på dansgolvet ;)

Ha det myyyys,
ikväll ska vi bannemej roa oss!
Se upp för här kommer vi, GIRLPOWER! ;) haha!

Bollen i nät är inte lätt, men låt oss inte sörja,
en vinninga tjej hon kämpar på vill alltid vara bäst!
vi vinner, vi vinner
grönt och vitt i hjärtat brinner,
vi vinner, vi vinner
än en gång blir det poäng för vårat gäng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0