Seeegt att gå upp

Men var tvungen, kan ju inte ligga och dra sig hela dagen.. nepp du är det dags att börja ta lite ansvar för studierna :S (tror ni mig inte?!, jag förstår er.. ) men först väntas det fika med några töser och sedan snabbt iväg till samlingen på lindvallen. Ska nämligen spela match ikväll.. Mot Vartofta, ilskan sitter fortfarande kvar från förra mötet med dem.. KROSSA!!!!!! Hehe, vet inte riktigt vart den ilskan kom ifrån men aa lite irriterad är jag allt på dem å deras hockeyfrillor!! :P

Gårdagen hade mycket att bjuda på
och efter många skratt, nubbar och visor så var det dags för TWISTER!! Woohoo!
Haha, tänk er själva hur det blev när våra föräldrar skulle prova,
det var inte många som hade lätt för höger å vänster då inte =)
Kommer bildbevis senare :P

Tackar för mig så länge, men updaterar ikväll igen ;)
eller om ja kanske skulle ta å lägga all tid på böckerna, aja det återstår att se..


Läckert va? hihi, jag å sofie fjantade oss när jag hälsade påhenne å björn
Nu sitter snart sofie på ett tåg tillbaka, tack för denna veckan gumman, trevlig resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0