Skit också!

Sitter å är lite småsur över att det inte går att ladda upp bilderna,
men det får väl bli nån annan dag ist.

Någon som sett filmen Hellboy (2)? hehe, den var allt lite rolig.. Den var en av alla filmerna jag såg när jag var hos Sofie :) ialla fall, det jag skulle komma fram till är att denna låten som jag skrivit texten på nedan är med i filmen å den scenen är så himla härlig att se när "gröngölingen" är kär :) ända sen jag såg den har denna melodi satt sig i huvudet å jag nynnar ständigt på den :P hihi Sorlig text, men melodin slår allt =)


And you see I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm findin' it hard to do anything

You see I feel glad when you're glad
I feel sad when you're sad
If you only knew what I'm goin' through

I just can't smile without you...

Now some people say happiness takes so very long to find
Well I'm finding it hard leavin' your love behind me..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0