SPENDERA MERA?!

Kom nyss hem från Lindvallen, var å kikade på töserna i u-laget när de spelade mot Kinne-Vedum.. tyvärr slutade det med förlust, men de kämpade på bra ändå =)

SPENDERA MERA?!
Ja, det blir lätt så när man inte har så mycket för sig, köper kläder för att bli glad, men lyckan håller bara för stunden.. sen när plagget inte är nytt längre går lyckan över Å man köper ett nytt ;) hihi! det blir en ond cirkel :P Jo, tror att de flesta tjejerna känner igen sig.. Denna fas är jag inne i just nu, å det är inte bra för ekonomin.. fast det är klart lite måste man ju få spendera när man sparat till lägenhet och andra saker sen man var liten, en thailand-resa i vinter? skämma bort nära å kära med presenter kanske? Eller vad ska pengarna egentligen användas till, har tre löner från i somras å ett studiebidrag som jag knappt rört, nej nu ska det spenderas hej villt! =) Bara för mig, mig, mig mig ;) haha!

Imorgon väntas en "liten" trip till ULLARED och på vägen hem blir det såkalart IKEA!!! Wohoo! Har längtat efter att få komma dit, men det har hela tiden skjutits upp.. ska bli skönt att få en hel dag med någonting att göra.. visst har varit i skolan men då hinner man ändå tänka på så mycket jobbigt.. imorgon ska det bara vara jag, jenny å mamsen å såklart Bankkortet ;) haha! Får väl se om jag är på samma shoppinghumör imorgon klockan 05.00 när vi beger oss iväg :P





Bilder säger mer än ord
och för mig är denna bild perfekt
saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: elina

ha det så kul i Ullared, avis jag blir nu ;) hihi.

Ta de lugnt med bankkortet bara haha..

2008-09-09 @ 20:16:00
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0