tjingeling

Nu har jag varit på kalas och firat min lilla solstråle till kusin som fyller 4 år. Grattis STINA! =) Eftersom kusinerna är 4 och 6 år gamla så blev det ju såklart lek med deras nya leksaker. Så vi lekte med play-doh deg, skitkul! Vi hann även med att leka affär å Stina spelade en trudilutt på hennes nya leksak, ett dragspel. Var härligt att få träffa dem lite och leka med dem. Jag saknar den tiden då det bara fanns lek. Då kärlek var en puss på kinden å sorg var när barbie-dockan tapade huvudet eller bilen tappade hjulen :P Visst var det en härlig tid? =) hihi!

Ikväll väntas lite plugg å en mysig kärleksfilm med pop-corn såklart ;)
Men först One tree hill på kanal 5, sjukt bra serie! Man blir som besatt, haha!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag vill också ha en mini kusin:) och ja, jag fick din kommentar;) Dock är det lite tajt nästa vecka,, en månad kvar till mönstring drar igång denna veckan igen. känns dumt att säga att man inte har någon tid alls på en hel vecka men så är det den här gången:P kanske kan boka in något näst nästa? :P puss!

2008-09-14 @ 18:57:08
URL: http://elinsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0