tv-kväll

Igår efter träningen och en varm och skön dusch var det dags att hoppa i myskläderna och krypa ner i soffan. Pappa gjorde mig sällskap och vi satt bänkde näst intill hela kvällen :P hehe! I tredje perioden hörde jag någon snarka brevid mig, haha! Då hade pappa somnat =) Efter matchen var jag trött å bestämde mig för att gå och lägga mig, somnade ovanligt fort, skönt!!

Idag, ingen skola för min del (inte onsdag och torsdag heller). Vi har självstudier, men det är svår att veta vad man ska lägga tiden på. det blir mer skola sen när vi börjar våran praktik v. 40 (tror jag). Ska iaf bli riktigt kul.
Ja men vad ska jag hitta på idag då? Jo det får nog tyvärr bli en dag för ordning och reda. Har ju köpt både pärmar och lådor att packa alla skolpapper i nu. Å kläderna, ja de får jag göra plats för i garderoben istället för på golvet :P Får se hur bra jag lyckas med detta uppdrag tills på torsdag, måste ju samla lite på krafterna till matchen ikväll också ;) haha! men jag har ju några dagar på mig så jag tar nog en mjukstart med en Amerikansk romantisk komedi - Down to you heter den, japp precis som min blogg =) och den filmen har ju ett lyckligt slut... ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0