Typiskt mig...

Hehe, nu har jag lyckats göra det igen.. Det är jag och Bridget Jones, vi lyckas å misslyckas med det mesta :P Föresten förvånad över att det inte var jag som lyckades orsaka översvärmningen i vår källare, det var söndagens allt regn som gjorde det.. Jag lcykas ju bara få översvärmning i badrummet :P
Men den här gången ja, det är ungefär som att låsa in nycklarna i bilen.. fast jag la istället ner mycket pengar i min kära spargris (ja, det är en röd gris) och nu har jag städat bort min nyckel :S ojojoj, nu tvingas jag göra sönder min kära spargris... har letat efter nyckeln i två dagar.. jisses! Jo minnet är kort men gott, som en liten guldfisk ;) tihii!

Kollade på roomservice och blev lite inspirerad inför morgondagens besök på IKEA =) ska nämligen införskaffa mig lådor att ha under sängen så jag får mer förvaring, 3 garderober räcker inte längre ;) Har även funderat på att göra om på rummet å vore ju skönt att få igenspacklat hålet i väggen (olyckshändelse) och övermålat min kära henna-tatuering från Spanien som sitter klistrad på min vägg vid sängen ;) haha! Hade hoppats på hjälp med detta, men aa får väl se hur det blir med den saken nu.. annars får jag väl helt enkelt försöka själv, haha det skulle se ut det :D



You look into my eyes
I go out of my mind
I can´t see anything
Cos this love´s got me blind
I can´t help myself
I can´t break the spell
I can´t even try

Sugababes - Too lost in you  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0