I brist på annat att göra ;)

Sitter hemma och väntar på att tiden ska gå.. Ska inte åka iväg till Götene på buggkursen förrän vid 4 tiden så det är ett tag kvar. Jag har sysselsatt mig med allt annat än vad jag borde göra. Jag har till exempel tittat på tv ist för att städa rummet och jag har kollat på bilder på datorn ist för att plugga :S

Men när jag var sysselsatt med allt annat än att plugga så hittade jag bilderna från Lanzarote, december 2006. Jag har inte sett de bilderna på hur länge som helst. Nu fick jag ju ännu mer resfeber :P Men jag tänkte iaf dela med mig av några av bilderna för att värma lite nu när snön har hittat hit igen, enjoy!

                                                                 

Wow, snacka om tidsbrist! Jag skulle ju kunna göra en hel resekatalog ;P Ni behöver nog inte ens gissa vem som höll kameran på den semestern :P jag kan lova att om ni tittat på alla bilderna så har ni sett hela Lanzarote ;) hihi! Och jag förstår att de spelade in Star Wars där med tanke på "månlandskapet" som sträcker sig över hela ön med alla vulkanerna, rätt coolt första halvtimmen men sedan tröttnade men påd trista färgen på landskapet ;)

Fia gumman, flygbilderna är för dig så du vet hur det ser ut ovanifrån =)
Såå coolt med molnen under sig och det är så sjukt att lyfta i soluppgången, lovely! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0