In mot city, så småningom...

Sitter för tillfället här vi datorn och lyssnar på Sofies vackra stämma till Mr. Lonley när hon sminkar sig ;) haha!
Blev sent igårkväll, men det var det absolut värt ;) var bara lite segt att gå upp i morses.-. ja sov som en stock när björn gått upp vid 5 och åkt till jobbet.. Skönt!!!

Idag ska Sofie jobba vid kvart i två till typ tio så jag får kika runt lite själv i staden och hoppas på att jag kan hitta rätt tunnelbana tillbaka till Nacka och saltsjöbadet eller vad det nu heter =)
Fasen vad bortskämda de är med trafiken här, det är ju bara 10 min mellan t-banorna, å de blir jättestressade att hinna med den som går om två min ist för att ta det lugnt i fin takt å ta den som går om ca 12 min ist, haha!

Pinsamt igår i nacka Forum. Jag och Sofie åkte rulltrappan upp då sofie tappar balansen och drar tag i mig så att jag också vinglar till.. det pinsamma var bara det att killen som åkte innan hade en tröja som vi läste på där det stod "high speed limits are for pussies". Det pinsamma var bara att jag läste högt och precis när sofie tappar balansen så läser jag sista ordet varpå det blir litehögre eftersom jag också tappar balansen och blir rädd att ramla..  när vi kom upp från rulltrappan så ser vi hur de som satt i fiket tittar och ler mot oss , PINSAMT!!!!!!!! Tur att vi inte har så många rulltrappor i Lidköping ;)

Har inte varit här så länge nu, men längtar efter Fredrik. Känns som att tiden går så långsamt när man är i från varandra med ett så stort avstånd som vi har nu, men på lördag ska vi äntligen träffas igen, wohoo! det positiva med att vara ifrån varandra ett litet tag är att det blir så mkt roligare när vi ses igen.
nu ska vi snart dra,,, när sega sofie är färdig ;) Ikväll väntas saltsjöbadets (eller vad det  nu heter)  specialare: Hamburgarpita, låter intressant!

Ha det bra, hejhej!



Kommentarer
Postat av: sofia

det kanske vore bättre om vi hade haft lite fler rulltrappor här hemma, då hade kanske inte det där lilla missödet inträffat. om man har vanan inne så att säga ;)

2009-02-12 @ 12:01:12
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: elina

hahah, jag skarattar för mig själv här i min ensamhet ;) Men det är ju alltid kul när man kan glädja andra med sina egna pinsamheter, inte sant ? ;) Ha det fiint !

2009-02-12 @ 20:30:27
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0