Tidsfördriv..

Blev inget shoppande idag, vi (sofie) var för seg :P Får ta en heldag imorgon med IKEA och drottninggatan, låter bra i mina öron =)

har precis kollat färdigt på en film, baby mama. Den var helt ok faktiskt funderar på att starta en ny, sofie kommer ju inte hem förrän vid kvart över 10 och björn jobbar men hans bror och en tjej från gbg (som är amerikanska) är här, men de kollar på tv, å jag är ju inte världsbäst på eng så jag är inte så social just nu känner jga.. men men

Hejhopp för mig så länge!
Bilderna får jag lägga in på datorn när ja kommit hem..


Kommentarer
Postat av: elina

Har lilla Maria gått i ide ? ;)

Jag vill ju se bilderna från Stockholm. =)

2009-03-05 @ 10:18:24
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: elina

jaha ok, så du har praktik nu alltså! Vart är du denna gången då? =)

Jo med mig är det bara fint, själv då? :D Det var ett tag sen vi sågs, men det får vi ändra på tycker jag !!

2009-03-05 @ 16:08:16
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0