Bara två år kvar...

Det är bara att kämpa på. Idag är min kära syster beviset på att det går =) Ikväll var det examenscermoni i Skövde och kvällen avslutades med middag. Grattis syrran! Kan fortfarande inte förstå att du är utbildad lärare nu och kan ha en klass alldeles själv.. det betyder ju att jag snart också kan ha det.. det skrämmer mig lite ärligt talat att inte ha skolan kvar längre, det är ju ändå lite som en trygghet och alla vännerna är ju där.. Men det är klart, man får ju arbetskamrater ist.

Jag ska fortsätta kämpa! Om två år ska det vara jag som står där och tar emot blommor och kramar från mina lärare och vänner.

Nu ska jag skriva ut kursPM inför nästa kurs, det är bra att ha ett mål i sikte!
Ha det kanon allihop, ni få som roar er med mina meningslösa inlägg ;) haha




Grattis och Lycka till syrran!
Du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0