Blondie

Hallojsan igen!
Nu tycker jag att jag förtjänar en lite paus från pluggandet, har visserligen redan tagit mit ett x antal innan denna men men ;P Haha! Har suttit å spanat på lite bilder på facebook. Blev sjukt sugen på att ha sommar då man får använda sina sommarkläder och håret är ljust å fint och benen är brunbrända, läängtar! 

Ångrar lite de slingor jag gjorde hos frissan sist, det gör jag bara för jag såg bilderna från i sommras då jag var ljus å fin..men det löser sig nog till sommaren. Nu ska jag ner å ta ett härligt dopp i vårt badkar, det är himla synd att vi inte får in ett bubbelbad i hårt hus, skulle ju inte vara fel. Nepp ikväll får jag nöja mig med ett skumbad med hårinpackning och ansiktsmask. Har nog gett upp pluggandet för ikväll... 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sofia

nemen gumman vart har du hållit hus :P

äntligen tillbaka efter en evighetslång bloggpaus :)

2009-01-10 @ 11:17:12
Postat av: elina

Jaså, vad trevligt hihi (A), men nu är alla friska, så det är bara att komma hem =) du är alltid välkommen, det vet du ! Så vi kan ju ta en filmkväll någon dag kanske om du har tid ? :)

2009-01-10 @ 17:06:43
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0