Fyra bugg och en coca-cola

Jajjamensan, i eftermiddag gäller det :P Jag och syrran ska iväg till Götene på BUGGKURS! Äntligen lite härliga moves på dansgolvet. Å ja, jag dansar nykter ;) Vi har sett fram emot detta sedan vi fick det i julklapp av pappsen. Börjar bara bli lite nervös nu, vet inte riktigt varför..men så är det! Synd att älsklingen inte vill följa med, hade varit mkt roligare :P haha!

Nepp, nu är det dags för storstädning en stund på rummet. Tvättkorgen är uppburen, en stor svart sopsäck har jag även införskaffat mig musiken är på maxvolym så nu är det bara att köra!

Ha det härligt allihop och håll tummarna för mig i eftermiddag är ni gulliga =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du sett att vi inte ska va in samma basgrupp längre:(

2009-01-19 @ 11:32:54
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Diana

tack så mycket maria (;

och hur gick det med buggandet ? ^^

2009-01-20 @ 13:02:48
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ååhh.. vad jag är avundsjuk! jag vill också. hoppas ni hade riktig kul och dansa lite åt mig nästa gång :D hihi pöss

2009-01-20 @ 19:32:49
URL: http://avhelamitthjarta,blogg.se
Postat av: Anonym

hehe vad kul =D jag skulle också vilja kunna dansa :D



just det ! maria hyrde du din balklänning i Lundsbrunn!?! kommer du ihåg hur mycket du betala ?! (fick du med sjal + ändringar(syn i osså))?

elina sa att du sagt att de kosta 500? för kärringen skulle ha 1100 av mig nu .. så tänkte höra me dig, hon kanske lurar mig, då får ja ta de me henne ^^, har inte bestämt mig än ^^

2009-01-22 @ 21:41:03
Postat av: Maria

okej, tyvärr var det visst jennys klänning som hon hyrde, min kostade runt 1000-lappen sa mamma nu när jag frågade, så jag hade fel :( i priset ingick att de sydde upp den för den var lite för lång, men sjalen fick jag köpa själv, jag har en vit här hemma. föresten, vem frågar? :P

2009-01-24 @ 19:19:47
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0