Helgen som gått

Har haft en fantastisk långledighet som varat torsdag- söndag och mycket beror det på vilka jag umgåts med och vad vi har sysselsatt oss med. I torsdags var det fotbollsträning med Mia som tränare (Jugge var på skidsemester). Efter träningen bar det iväg till Fredrik, härligt! Fredagagen spenderades med Fredrik fram tills eftermiddagen någon gång då jag åkte hem och förberede mig för kväälens bravader. Det väntades 21-årsfest hos Rebecca, riktigt skoj. Kvällen inleddes hos rebecca och avslutade hos Fredrik med en mellanlandning på bowlinghallen och stadt. ---> Snacka om att jag har skoskav efter allt vandrande ;)
Lördage blev det slappning framför tv:en och sedan på eftermiddagen bar det av hemmåt igen för Fredrik skulle ha sin grabb-hockey-icke flickväns kväll ;) Eftersom lilla gumman Sofia skulle jobba så fördrev jag tiden med att se en film. Helt klart bästa filmen på länga - The Holiday heter den, jag behöver väl inte ens nämna att det var en romantisk film :P tihii!  
Så kom söndagen och det var dags för ännu en sväng-om på dansgolvet i Götenes folketspark, dock med världesn J*vligaste skoskav, men ack den som ger sig ;) Det var lika skoj ikväll. Nu ska jag spana in Trollkarlens hemligheter på kanal 5, måste ju se hur de gör när de får någon att sväva och sånt.



Kommer du ihåg den här semester på kusten Sofie?

Hoppas att ni också har haft en toppen helg, ha det bra!
Å Sofie, nu får du allt snart berätta din lilla hemlis för din bästa kompis tycker jag :P


Kommentarer
Postat av: sofia

mia, det var en mkt bra fredagskväll o jag förstår om du har skoskav - att gå barfota i högklackat mitt i vintern säger väl en del ;)



jobbet var stressigt men som tur hade jag och jenny varann, vi fick kämpa som dårar men kul hade vi!

2009-01-25 @ 22:12:38
URL: http://tusenminuter.blogg.se/duhadetid
Postat av: elina

jag vet inte hur jag ska göra maria :( .. känner mig inte så taggad på fotbollen, utan det är mer stämningen som lockar.. jobbigt :/ !



Vilket härligt foto på dig o sofie ! Nu längtar man ju ännu mera till sommaren ;) fast först är det ju studenten , hihi :D

2009-01-26 @ 15:37:57
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

hehe.. jag tror det ialla fall inte riktigt säker!? :S mitt minne vet du!



nehe du.. du får allt ta och vänta precis som alla andra ;) hihi! syns till helgen. pussss

2009-01-27 @ 15:36:10
URL: http://avhelamitthjarta,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0