Vill till värmen och de vita stränderna!!

Har ledigt en vecka från plugget och är sjukt sugen på att bara ta en restresa och dra. Synd bara att ingen av mina vänner är lediga eller att pojken min har råd... Får väl vänta på bättre tider. Men men, veckans ledighet ska utnyttjas maximalt hoppas jag. Måste hinna med att städa rummet och få ordning på alla saker, träna fotboll 3 ggr i veckan och så ska jag även hinna med att träffa Fredrik och mina vänner (om de har tid för mig) hihi..

Morgondagen är iaf planerad, eller ja i stora drag iaf =)
På dagen ska jag bege mig mot Skövde för att lämna in mitt och Rebeccas arbete (Rebecca är ju på skidsemester denna veckan, passande! nejdå, jag är inte alls avundsjuk! :P
På eftermiddagen ska jag ta en fika med Amanda som jobbar på Gina Tricot i Skövde för att sedan ta bussen tillbaka hem till lilla Vinninga. På kvällen ska jag fira Elina, ska bli kul.. sorry syrran att det blir så sent ;) Men den som väntar på någonting gott, väntar aldrig förlänge ;) Hoppas på en tervlig kväll med tjejsnack, presenter och filmtittande.




Tänk att få ha en sån här liten goding i famnen varje dag.. UNDERBART!!
Vill ha, vill ha, vill ha!!! Nädå jag är inte girig ;) tihii!
Ha det underbart allihop!


Kommentarer
Postat av: elina

Tack för ikväll Maria, och tack för världens sötaste present =)=) sitter och kollar på konstverket just nu, det kan ju inte bli snyggare ;) hihi.

Jag vill också ha den lilla kissen, hur söt får man bli? :)

2009-01-13 @ 23:01:58
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0