Ajjabajja och fyskäms!

Nä, nu är det dags att ta tag i saker och ting! Ha precis gjort en snabb PowerPoint inför nästa veckas redovisning, var ju inte så farlig förstår inte varför jag ska skuva på allting så mkt!
Nu återstår "bara" 8 sidor med smarta ord om barns lärande..låter kanske inte så krävande.. men det är bara det att jag har inga smarta ord :P Måste läsa in mig på litteraturen och få ned alla mina tankar på papper. Tänker ständigt på skolarbetet med sätter mig aldrig med det. Nu ska det bli ändring.. Om jag ska hinna med alla roligheter i helgen måste det bli skärpning!

Haha, det var ksolarbetet det ;P På Lördag väntas avslutningsdans med buggen =) Wohoo! Highlights från Dansbandskampen ska spela hela kvällen/natten. Det blir lite käk och en himla massa dansande förhoppningsvid, får inte bli för mkt av det goda bara för då hinner man inte med i svängarna, bugg är ju ändå en Swing-dans ;)

På söndag ska jag spela första träningsmatchen för i år, för min del. Damerna har på söndagarna när jag buggat spöat både Saleby och Skara. Imorgon möter vi Jung och hoppas på en ny vinst!

Ha det bra allihop, och Sofie krya på dig! =)
Hejhej! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack så mkt gumman i efterskott eller nått ;)

men jag är faktiskt fortfarande lite krasslig, men jag kan jobba iall fall! hihi.. syns i helgen PÖSS

2009-03-25 @ 20:45:39
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack så mkt gumman i efterskott eller nått ;)

men jag är faktiskt fortfarande lite krasslig, men jag kan jobba iall fall! hihi.. syns i helgen PÖSS

2009-03-25 @ 20:45:46
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0