Det går väl sådär...

Nu sitter jag här vid datorn igen å väntar på att tiden ska gå.. orkar inte börja med den andra uppgiften. Är nöjd med att jag skrev färdigt den jag började på igår. Nu återstår alltså bara 4 sidor tills på fredag, det ska jag väl kunna fixa? Så värdelös och rastlös kan jag ju bara inte vara att jag inte klarar det.. men vem vet.. har ju inte börjat än :S

Träning ikväll, kommer bli jobbigt.. min kropp har inte riktigt återhämtat sig från söndagens match..låter helt absurt men sanningen är hård ibland.. har ingen ork i kroppen just nu. Fick i mig lite mat i förhoppning om att få lite energi, inget resultat än tyvärr. Imorgon är det domarmöte med fotbollen och på torsdag är det träning igen.. Kommer vara fullt upp tills på fredag..

Snart dags att byta om, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sofia

darling, om du ser detta ikväll... imorgon lär ju iaf inte jag se det och du har väl fullt upp i skolan då kan jag tänka mig ;)



uppgiften kommer du klara av galant, så om du ska skriva lite på den imorgon kanske du vill starta upp med en fika eller något sådant vid 16-tiden? :)

2009-03-24 @ 19:44:30
URL: http://tusenminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0