En stolt dansbandsnörd - Thats me! =)

Lyssnade nyss på Arvningarnas nyaste låt.. Har inte kommit ut på ngt album än men man kunde ladda hem den gratis från deras hemsida innan jul, SÅKLART att jag gjorde det ;)

Hela Världen é Du å Ja
Jag vaknar upp i min säng med en sång, jag börjar nynna på en värs med en gång.
Tar gitarren och skriver en bra melodi.
Åh, jag tänker på dig, på hur rätt allting kommer o bli.

För hela världen é Du o Ja.
Allt som jag vill är att vara med dig.
Hela världen é Du o Ja.
Som himmel o hav, e du hela världen för mig!

Å du ska veta att jag har inga krav att vi ska träffas precis varje dag.
För jag vet att vi kommer vara bra för varann.
Det känns som vi é en saga som kommer bli sann.

(Alla frågar var jag ska gå, å de vill att jag ska hänga på.
Men de kan inte alls förstå att de kan lika gärna va.
För det é dig som jag vill ha!)

Sofie, jag har lagt låten i "delade mappar" på msn ;)

Ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: elina

du får krya på dig syrran ;).

Jo det går allt bra i skolan, allt flyter på! Och den 25 april är det Bryssel som gäller, längtar :D Vi får höras, pusspuss



PS. ska lyssna på youtube (om låten finns där) och se om arvingarna fortfarande går an ;)

2009-03-06 @ 17:22:42
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0