Jag är tillbaka.. ;)

...men hur länge återstår att se =)

Känns skönt att sommaren är på väg, inte långt kvar nu.. Det gäller att hålla i det sista nu i pluggandet, känner ändå att jag ligger skapligt till tidsmässigt.. Slutar skolan den 2 juni men det är endast 3 dagar i Skövde kvar med föreläsningar, seminarier och redovisningar, GÖTT!!! I sommarhänder det mkt,  men det första jag har att se fram emot är veckans resa till västkusten med min "bonus-familj" som jag växt upp med ;) tihii! Det är nämligen så att jag ska åka med Elina och hennes mamma å pappa på campingsemester. Det bästa är att man inte har några förväntningar på att vädret ska vara bra så man blir ju bara positivt överaskad om slen tittar fram =) Toppen! Tack för förfrågan, längtar redan!

Andra saker att se fram emot är resan till Stockholm med Sofia där vi bland annat kommer träffa Sofie o Björn men även Elen som har flygt ändra från Frankrike till England till Stockholm för att få umgås med mig. Ska bli sjukt kul att träffa henne, var 6 år sedan sist. Ska bli kul att hon ska få träffa mina vänner, familj och såklart Fredrik :) ska även blir roligt att hon får uppleva en svenska sommar, haha kommer säker regna varje dag bara för det, får nog varna henne ;P


Lanzarote -07?

Nepp, nu är det dags att plugga lite innan jag kryper ner till kojs å ringer älsklingen.
Ha det underbart, hejhej!


Kommentarer
Postat av: ELINA

åh det ska bli så kul att åka till kusten med dig :) och jag hoppas vi hittar på några bus, hihi. Ses imorgon! Puss

2009-05-19 @ 11:53:29
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0